Subject: FW: Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Raasi kinnistu sideühenduse muudatusprojekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 12:26:23 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/6400-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Tarto Mari <[email-masked]>
Sent: Monday, May 20, 2024 12:02 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Raasi kinnistu
sideühenduse muudatusprojekt

Tere

Manusest leiate täiendatud materjalid.

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 6, 2024 3:50 PM
To: Tarto Mari <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Raasi kinnistu
sideühenduse muudatusprojekt

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti
ning esitada täiendavaid andmeid (teostusmõõdistus).

*	Reaalservituudi seadmise plaani koostamisel lähtuda TRAM näidisest
(kajastada vastav tabel)

https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2024-02/Reaalservi
tuudi%20n%C3%A4idislahendus.pdf

*	Palume eemaldada jooniselt varem sõlmitud reaalservituudi ala ning
kontrollida tingmärkides kirjeid (sidekaev ELA SA)

*	Asendiplaanil palume kajastada selgemalt, millise side
maakaabelliini osas soovitakse kooskõlastust. Võimalusel eemaldada
varasema projektiga kooskõlastatud kontuur (nn kehtetu side kontuur) või
kajastada hallina vms.

*	Seletuskirjas palume kajastada põhjendus, miks rajati side
maakaabelliin kooskõlastatud projektist riigitee nr 11245 Kiisa-Kohila
maaüksusel km 2,31 ca 2,7 m nihkes.

*	Seletuskirjas palume kajastada ka teemaale rajatud side
maakaabelliini kaitsetoru tugevuse andmed.

*	Palume esitada juurde ka nõuetele vastav teostusmõõdistus side
maakaabelliini osas ning teostusmõõdistuse palume allkirjastada
teostusmõõdistamise eest vastutaval pädeval isikul.

Teostusjoonisel palume kajastada andmed teemaale rajatud sidekaabli
kaitsetoru tugevuse ja reaalsete sügavuste kohta.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt ning teostusmõõdistus, kas
minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Tarto Mari <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, April 15, 2024 2:56 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Raasi kinnistu
sideühenduse muudatusprojekt

Tere

Esitan kooskõlastamiseks „643-24 Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik,
Raasi kinnistu sideühenduse muudatusprojekti“

Manusest leiate allkirjastatud kosokõlastustaotluse ja projekti
materjalid.

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee